Kunstmarkt Rosmalen-Centrum zondag 2 juni 2024

Stichting KuBra tovert het hele centrum van Rosmalen om tot de karakteristieke Parijse kunstenaarsbuurt. Je waant je op zondag 2 juni van 11 tot 17 uur in Franse sferen, een echt Montmartre!

Tijdens de kwalitatief hoogwaardige Kunstmarkt, met nagenoeg 125 deelnemers, worden er demonstraties gegeven, presenteren en verkopen de kunstenaars hun werkstukken en is de variatie enorm.
De grootste van Brabant met kunstenaars, niet alleen uit de regio, maar uit het hele land.

Gezellige terrasjes in Franse sferen, op het podium een middag vullend programma met Franse chansons en meer door o.a. orkest Da Capo, het Hevo-koor en Herzogenwälder Blasmusik.
In de straten zingt en speelt troubadour Frank van Es en Duo Vai Passar en zorgt voor zomerse muziek door het hele centrum! Meer dan 150 lokale muzikanten en zangers zullen het podium betreden.

In de Kinderhoek op de Driesprong kunnen kinderen en ook hun ouders, tekenen, schilderen, zeefdrukken, gutsen en veel meer.
Het community-Art project ‘Kunst & Cohesie’ gaat van start! Samen met het publiek worden er weer 2 grote kunstwerken gemaakt die permanent tentoongesteld gaan worden in een publiek toegankelijke ruimte.

PLATTEGROND KUNSTMARKT 2 JUNI 2024

KRAAMNUMMERS EN KUNSTENAARS

volgt….

Mede mogelijk gemaakt door:

KINDERHOEK

Zeefdrukken op je eigen T-shirt
Maak je eigen ontwerp en druk zelf af in de kinderhoek! Standnr. 15

KINDERHOEK

COMMUNITY-ART

Iedereen kan schilderen! Doe jij samen met je ouders mee?

PROGRAMMA PODIUM

Kentering Dorpsstraat 54

Da Capo Orkest
13.00 uur – 14.00 uur