VOOR DE KUNSTENAAR

• Samenwerking, ontwikkeling en verkoop kunstwerken van concurrerende kunstenaars en galeries.
• Het behouden en vergroten van kunst in het algemeen op nationaal en internationaal niveau.

Stichting KuBra is een overkoepelende organisatie van en voor samenwerkende (semi)professionele kunstenaars uit Brabant met een open en informele sfeer waar de ambitie en verdere ontwikkeling van de kunstenaar op lange termijn voorrang krijgen. We streven naar innovatie door een combinatie van diverse kunstuitingen en vakmanschap, ondernemerschap en hoge kwaliteit kunstwerken.

Met deze ontwikkeling streven wij naar een belangrijke bijdrage in de kunstindustrie en om kunst in het algemeen onder een breed publiek meer bekendheid te geven en daarmee samenhangend de verkoop te stimuleren.

We bieden kunstenaars expositie mogelijkheden
Stichting KuBra organiseert jaarlijks verschillende exposities, met verschillende actuele thema’s, op diverse locaties in Nederland en België en in de galerie Rosmalen (’s-Hertogenbosch). De kunstenaars kunnen zich voor deelname aanmelden en worden door de curator geselecteerd.

We helpen kunstenaars zich te professionaliseren en te ontwikkelen
Er worden verschillende trainingen aangeboden, waar de kunstenaars echt iets aan hebben. Dit zijn trainingen op verschillende vlakken; denk aan Social Media, verkoop etc.