Vacatures 2024

VACATURE MARKETINGMANAGER 2024-2025

Stichting KuBra is al ruim 13 jaar een heel actieve, bruisende en unieke coöperatieve organisatie van ruim 140 Brabantse beeldend kunstenaars. De stichting zelf heeft geen winstoogmerk. Individuele kunstenaars worden samengebracht in groepsverband om onder begeleiding evenementen en projecten te organiseren en eigen kunst te exposeren en te verkopen. Het publiek wordt nauw betrokken bij alle activiteiten.

Zowel voor onszelf als voor onze kunstenaars willen we meer dan enkel het behoud van onze stabiele huidige positie. Mede door de financiële steun daartoe van derden voelen wij ons gesterkt in deze ambitie. We voelen ons uitgedaagd om de omvang, frequentie, kwaliteit en betrokkenheid van ons culturele publieksbereik te vergroten. Marketing en publiciteit zullen daarin van doorslaggevend belang zijn.

Wij zijn op zoek naar een ervaren, betrokken marketeer. Een verbindende, taakgerichte, doeltreffende en cultureel geïnteresseerde kartrekker.
– Je ontwikkelt een concreet en creatief marketingplan. Je voert dit uit en stuurt ook de enthousiaste werkgroep Marketing aan.
– Je leidt een team van vrijwilligers op, zodat dit team na de periode van twee jaar zelfstandig kan functioneren en blijft eventueel op commissiebasis betrokken.
– Je ontwikkelt een zakelijk netwerk. De inbreng van een eigen relevant netwerk is een duidelijke pré.

Samen met directie, en in overleg met het bestuur geef je vorm aan de plannen en doe je verslag van aanpak, uitvoering en resultaten. Het marketingplan is bedoeld voor meerdere jaren, bevat meetbare doelen en kent een gezonde verhouding tussen realiteitszin en ambitie. Trefwoorden: een eigen gezicht, stijlvast, online/offline, een meeslepend verhaal en een goede klik.

Startdatum: 1 april 2024
Contract: ‘overeenkomst van opdracht’ per kwartaal
Vergoeding: op projectbasis per kwartaal, beschikbaar € 25.000,= over 6 kwartalen
Locatie: Achter de Driesprong 9, Rosmalen (gem. ‘s-Hertogenbosch) en thuis
Deadline indienen: 1 maart 2024

Meer informatie: www.stichtingkubra.nl /
Herken je jezelf in deze uitdaging of heb je nog vragen?
Stuur een korte sollicitatiebrief of je vraag naar info@stichtingkubra.nl
Correspondentie alleen via mail

Wilma de Turck, directeur/projectleider