PARTICULIEREN

Voor kunstliefhebbers en verzamelaars

Bent u op zoek naar unieke en exclusieve kunst? KuBra Galerie, onze galeries in ’s-Hertogenbosch en Geldrop, helpen u graag in uw zoektocht naar dat ene perfecte kunstwerk.
Het doel van onze galeries is altijd om u trots te maken op de aankoop van een kunstwerk waardoor u thuis of op kantoor uzelf thuis voelt. Kunst speelt hierin een grote rol. Kunst is uniek, het straalt persoonlijkheid uit, een bepaalde stijl en smaak. Onze kunst is de uitgesproken manier om de uitstraling van uw huis of kantoor te versterken. Het is een reflectie van uw persoonlijkheid, een keuze in wat u wilt uitstralen.

Daarnaast worden er door de kunstenaars ook verschillende workshops en kunstpresentaties/demonstraties gegeven waarvoor de liefhebber zich kan aanmelden.
Ideaal voor individuen, maar ook voor groepen, familieuitjes, bedrijfsuitjes, team-building, instellingen etc. Kortom, kunst is er voor iedereen!

Kunst moet voor iedereen die het interesseert toegankelijk zijn, zonder dat er drempels aanwezig zijn. Vind u het ook leuk om te komen? De makkelijkste manier om hiervan op de hoogte te blijven is om uzelf in te schrijven op onze nieuwsbrief. Elke maand vertellen we u hiermee de nieuwtjes en opkomende evenementen.