Comité van Aanbeveling

Stichting KuBra is verheugd dat veel professionals en instellingen uit uiteenlopende disciplines, de culturele werkzaamheden van onze stichting een warm hart toe dragen.

De leden van het Comité van Aanbeveling ondersteunen de doelstellingen van Stichting KuBra,  onze organisatie en de projecten. Zij dragen de activiteiten van de stichting een warm hart toe. Door hun aanbeveling kunnen wij meer partijen bij onze projecten betrekken.

En daarmee zijn wij in staat om de bekendheid, uitstraling (erkenning en herkenning van de Brabantse kunstenaar), de onderlinge samenwerking tussen gevestigde en jonge kunstenaars te stimuleren en de slagvaardigheid van de stichting te vergroten.

De leden bekleden geen actieve functie binnen de stichting, maar hebben een stimulerende rol.

Dhr. Geert Snijders (Rosmalen) Oud-wethouder in ‘s-Hertogenbosch en oud-bestuursadviseur in Utrecht. Integer en doel- en resultaatgericht bestuurder, manager en coach. Effectief in teamwork. Ad-hoc adviseur voor diverse Bossche instellingen en organisaties.

Dr. Cees Slegers (Helvoirt) publicist en spreker over de cultuurhistorie van Brabant en ‘s-Hertogenbosch en schrijver

Drs. Friso H.F. Plantema (Esch) vrouwenarts NP – tel. 06-51836651

notaris Jan van de Meulengraaf (Best) – www.vandemeulengraaf.nl

Dhr. Bernhard J.W.M. Vekemans (Boxtel) directeur/eigenaar Museum Vekemans Boxtel – www.museumvekemans.nl