STICHTING KuBra vertegenwoordigd met 22 kunstenaars tijdens Schouwburgpromenade = Kunstpromenade van 7 september t/m 5 oktober 2013 te Tilburg

Op zaterdag 7 september om 12.00 uur is de officiële aftrap van de langste overdekte kunstgalerie van Tilburg en omstreken! De Schouwburgpromenade in Tilburg pakt samen met Stichting KuBra en Studio Xplo uit, om vier weken lang een platform te creëren voor kunstenaars om hun werken te tonen aan het winkelend publiek. Het evenement loopt van 7 september t/m 5 oktober. De etalages van 33 winkels aan de Schouwburgpromenade zullen worden voorzien van kunstwerken van totaal 35 kunstenaars. Stichting KuBra wordt vertegenwoordigd door 22 van haar Brabantse kunstenaars! Tijdens de opening zijn de exposerende kunstenaars aanwezig.

Deelnemende KuBra kunstenaars:

André Lieu, Anneke Jansbeken,Aantoinette Donkers, Blandine Pette, Carla Bogaard, Cor van Opijnen, Ellen Brouwers, Emerentia van Vroenhoven, Gill HuetGreetje Oldewarris, Gwen Conner, Jeanne Tax, Jolanda Kops, Kitty Tijbosch, Marie Louise Ewen, Miriam Groenen, Peer van Gennep, Renée Middelkoop, Rina de Haas, Saskia van Oversteeg, Thea Bijl en Wil van Gemert

9 page7

****************************************************