UITNODIGING

20 t/m 28 augustus 2016

Kasteel Ravenhof – Oud Broek 2 – B-2940 Stabroek

Hapje – Drankje – Toegang gratis

Op zaterdag 20 augustus om 14.30 uur wordt de expositie KuBra presenteert: ‘Het Leeft’ in kasteel Ravenhof te Stabroek(B) feestelijk geopend door architect Ir. Toon Klep. De muzikale omlijsting wordt verzorgd door Frédérique van Alpen.

Voor het vijfde jaar keren de Brabantse Kunstenaars terug en vullen van 20 tot en met 28 augustus de zalen van dit paleisachtige gebouw met schilderijen en sculpturen. (i.s.m. vzw I.K.I.M).

De kunstenaars Marlene van Alphen, Petra Verlooij, Franca Schuurmans, Geke Wijers, Marion van Bergen en Jeanette van Dun tonen een selectie uit hun oeuvre van twee– en driedimensionaal werk.

Kasteel Ravenhof

Oud Broek 2

B-2940 Stabroek (België)

Openingsdagen en tijden:

20 tot en met 28 augustus 2016

alle dagen geopend van 12.00 tot 17.00 uur(m.u.v. ma 22-8)

Toegang gratis

Bereikbaarheid kasteel Ravenhof Stabroek-Putte

Gebruik van de navigatie: neem dan NIET de afrit Berendrecht, maar STABROEK. Door het dorp van Stabroek tot in Putte dan linksaf tot aan de grens, weer linksaf tot in het bos. Er staan wegwijzers van kasteel Ravenhof in Putte.

Met hartelijke kunstgroet,

namens het Bestuur Stichting KuBra