STICHTING KuBra vertegenwoordigd met 25 kunstenaars tijdens Schouwburgpromenade = Kunstpromenade
van 11 t/m 31 augustus 2012 te Tilburg

Op zaterdag 11 augustus om 12.00 uur is de officiële aftrap van de langste overdekte kunstgalerie van Tilburg en omstreken! De Schouwburgpromenade in Tilburg pakt samen met Stichting KuBra, Stichting KIVI en Studio Xplo uit, om drie weken lang een platform te creëren voor kunstenaars om hun werken te tonen aan het winkelend publiek. Het evenement loopt van 11 tot en met 31 augustus.

De etalages van 33 winkels aan de Schouwburgpromenade zullen worden voorzien van kunstwerken van totaal 40 kunstenaars. Stichting KuBra wordt vertegenwoordigd door 25 van haar Brabantse kunstenaars! Tijdens de opening zijn de exposerende kunstenaars aanwezig.

Deelnemende KuBra kunstenaars:
Jeanne Buijtels, Esther Hoskens, Peer van Gennep, Wilma de Turck, Robert Doesburg, Petra Verlooy, Marlou Mercx, Ellen Prinse, Karen Pelckmans, José Smits, Maykel Schoonus, Renée Middelkoop, Ria Klomp, Jan Teunissen, Leny de Vos-van Erp, Annemarie Aldershof, Willy Pluk, Cor van Opijnen, An Brzoskowski, Marina Cleiren, Henny Adank, Marjolein Blommenstijn, Emerentia van Vroenhoven, Clem Stroeken en Elke Meulendijks.
poster_def