Stichting KuBra gaat over de grens: Expositie in Kasteel Ravenhof te Stabroek (België)

Stichting KuBra, een kunstenaarscollectief uit Brabant, presenteert in samenwerking met I.K.I.M. vzw, zeven van haar kunstenaars in kasteel Ravenhof te Stabroek, een prachtig kasteel, gelegen in het Moretusbos. Een wervelende hedendaagse tentoonstelling met kleurrijke abstracte schilderkunst, digitale kunst en beeldhouwwerken. Met werken van Renée Middelkoop (Oosterhout), Kitty Tijbosch (Lieshout), Marije van Toledo (Oosterhout), Paula Withagen (Halsteren), Anneke Hansum (Hoeven), Roy Rops (Gilze) en Anita Dielen (Goirle). Kasteel Ravenhof heeft een toegankelijk park van 25 ha. en ligt vlak aan de Nederlandse grens. Zaterdag 16 juni om 14.00 uur wordt de expositie feestelijk geopend door de schepen van cultuur van Stabroek, mevr. Kim Dorikens , waarna de aanwezige kunstenaars u graag langs hun werk zullen leiden. U kunt de expositie bezoeken van 16 t/m 26 juni 2012 alle dagen geopend van 12.00 uur tot 18.00 uur. Tijdens de openingstijden zijn steeds enkele exposerende kunstenaars aanwezig. U vindt Kasteel Ravenhof aan Oud Broek 2, B-2940 Stabroek.
Expo-Kasteel-Ravenhof