KuBra presenteert: “XXL”. Stichting KuBra, kunstenaars uit Brabant, start het KuBra-jaar met een grootse openingsexpositie in de Steenfabriek te Gilze. Zestien talentvolle kunstenaars hebben zich de afgelopen periode gericht op het thema “XXL”. Het resultaat van de inspanningen is van 28 januari tot en met 5 februari te zien in de sfeervolle locatie die De Steenfabriek in Gilze biedt. De kunstenaars Sandra Schuurmans, Angelique Houtzager, Agnes van Dijk, Cor van Opijnen, An Brzoskowski, Antonia de Ridder, Roy Rops, Henny Adank, Ellen Prinse, Robert Doesburg, Anita Dielen, Ton Kosters, Maaike Snellen, Rina de Haas-Stoop, Clem Stroeken en Liseth Visser zorgen voor een gevarieerd en professioneel beeld van de stand van zaken in Brabant op artistiek gebied. Zaterdag 28 januari om 14.00 uur is de grootse feestelijke opening, Op zondag 29 januari, zaterdag 4 en zondag 5 februari kunt u de expositie bezoeken tussen 12.00 uur en 17.00 uur. Tijdens de openingstijden zijn steeds enkele exposerende kunstenaars aanwezig. U vindt de Steenfabriek aan de Steenfabriek 7(v.h. Alphensebaan 19) te Gilze.

Poster-Expo-XXL