ONZE KUNSTCOLLECTIE

Originele hedendaagse kunst van Nederlandse kunstenaars

Onze kunstcollectie bestaat uit schilderijen, fotografie en sculpturen. Unieke kunstwerken van(semi) professionele kunstenaars en aanstormend talent van de academie en/of autodidact.

Stichting KuBra heeft meer dan 100 aangesloten kunstenaars! En dat aantal blijft groeien.
Kunstenaars die zich aanmelden om lid te worden van Stichting KuBra worden zorgvuldig gescreend door de ballotagecommissie, waardoor we een hoog niveau kunnen waarborgen, maar ook diversiteit.

Wij bieden een groot assortiment van kwalitatieve en betaalbare kunst. Betaalbare kunst is een erg subjectief begrip, maar de verhouding tussen prijs en kwaliteit is erg goed in onze collectie. Dat onderscheidt ons ten opzicht van andere galeries. Onze ballotage commissie staat garant voor het hanteren van hoge kwaliteit en diversiteit.
Het is onjuist om te denken dat betaalbare kunst vaak amateurkunst is. De kracht van ons is juist dat u, als klant, direct bij de kunstenaars koopt.

Wij maken kunst voor iedereen toegankelijk, laagdrempeling. Wij zijn professionele organisatie van en voor kunstenaars om kunst in de breedste zin van het woord onder een groot publiek onder de aandacht te brengen.
Bent u geïnteresseerd en vind u het leuk om te komen kijken, dan nodigen wij u van harte uit om de exposities in onze 2 galeries (’s-Hertogenbosch en Geldrop) of exposities op locaties, te komen bezichtigen.