Kunstwinkell

Kunstwinkel van en door kustenaars / De Kunstwinkel in ’s-Hertogenbosch.

Exto

Exto. Site waarop kunstenaars zich presenteren.

Exto-Brabantse kunstenaars

Exto. Brabantse Kunstenaars is een Brabants kunstenaarscollectief van beeldend kunstenaars zowel professioneel als semiprofessioneel, wonend en werkend in Brabant.

ArtiBosch

ArtiBosch is een gratis toegankelijk multidisciplinair kunstenfestival in het hart van ‘s-Hertogenbosch. Het festival vindt plaats op een prachtige historische locatie: rondom de St. Janskathedraal en op de Parade, het mooiste plein van de stad. Naast veel beeldende kunst is er ook muziek, theater, poëzie, dans en film te vinden.

Kunstnacht Den Bosch

De Kunstnacht heeft als doel de verschillende culturele instellingen, zoals musea, kunstcollectieven, galeries, kunstacademie, kunstinitiatieven, werkplaatsen in Den Bosch gezamenlijk onder de aandacht te brengen bij een groot publiek.

Kunstzinnig

Kustzinnig.nl staat vol evenementen en tips over kunst die ook voor jullie leuk en interessant kunnen zijn.

Kurtface

Zeefdrukatelier Kurtface.

Uitzinnig

Uitzinnig.nl staat vol evenementen en uitgaanstips die ook voor jullie leuk en interessant kunnen zijn.

Sheila Haasnoot-van Empel, stichting KuBra wenst je heel veel succes met je nieuwe galerie! ... Meer...Minder...

Delen wordt op prijs gesteld!

‘Kunstzinnige verhalen’ is een gevarieerde expositie met keramische en bronzen sculpturen, glaswerken, sieraden, schilderijen en houtsnedes. De mens, de natuur en cultuur zijn overkoepelende thema's.
Gebruikmaking van een grote diversiteit aan materialen, in combinatie met de persoonlijke stijl van de kunstenaars zorgen voor een gevarieerd beeld en maakt dat bezichtiging van deze expositie meer dan de moeite waard is

Een verhalende groepsexpositie met 12 eigenzinnige kunstenaars die zijn aangesloten bij de Brabantse stichting KuBra; Emerentia van Vroenhoven(Breda), Bets van Boxel(Waspik), Marion van Bergen(Zundert), Anjo Brohm(’s-Hertogenbosch), An Brzoskowski(Bakel), Marijke van Seters(Eindhoven), Marlene van Alphen(Etten-Leur), Jeanette van Dun(Vught), Tineke Holm(Haaren), Annette Schwartzmans(Tilburg), Simone Grootveld(Breda) en Mirjam Hopman(Drunen).

Expositie Kunstzinnige verhalen

oktober 28, 2017, 2:00pm - november 5, 2017, 10:00am

‘Kunstzinnige verhalen’ is een gevarieerde expositie met keramische en bronzen sculpturen, glaswerken, sieraden, schilderijen en houtsnedes. De mens, de natuur en cultuur zijn overkoepelende thema...

Zondag 15 oktober om 15.00 uur is de vernissage van expositie 'Verborgen Emoties' in Galerie KuBra aan het Burgemeester Loeffplein 64 in 's-Hertogenbosch. Vrije toegang. Welkom!
4 Kunstenaars uit Brabant Kim Verhoef, Corrie Overweg, Mabel Mulder en Marion Timmermans tonen hun verborgen
emoties middels digitale schilderijen en foto’s, olieverfschilderijen, stenen en keramische sculpturen en beelden van gerecycled materiaal.
Meer info www.stichtingkubra.nl Bezoek Den Bosch, Winkelcentrum Arena Den Bosch