KUBRA-ART GALERIE GELDROP

Podium

Stichting KuBra​ heeft bij Galerie De Ruimte een permanent podium gevonden om de kunst van haar leden tentoon te stellen onder de naam “KuBra-Art”. Je kunt ons bezoeken in het Geldropse oude postkantoor aan de Molenstraat 2.

Beide organisaties gaan volgens eigen missie en visie te werk en voeren hun activiteiten onder eigen naam. Vanzelfsprekend versterken de 2 organisaties elkaar hierin where ever they can!

Doelstelling van Galerie de Ruimte

Galerie De Ruimte is een platform voor kunst en cultuur. De galerie streeft er naar de toegankelijkheid van kunst en het begrip voor en over kunst te vergroten. Kunst verkoop, kunst beleven, kunsteducatie én kunst maken zijn de 4 peilers waarop de galerie haar bestaan bouwt. Bekijk het grote wisselende aanbod van kunst en kunstactiviteiten op de agenda: www.galeriederuimte.nl

Galerie de Ruimte is een bruggenbouwer tussen de kunst en commercie. Vanuit hun missie zien zij het daarom ook als een must de kunstenaar te ondersteunen in de zakelijke kant van hun creatieve ondernemerschap. In het project ‘Passie en Poen’ biedt galerie De Ruimte in 2019 een 6 tal workshops/lezingen aan, om de kunstenaarspraktijk een boost te geven. Informeer je hierover verder op de site: https://galeriederuimte.nl/project-passie-en-poen-voor-culturele-ondernemers/

Galerie De Ruimte: waar kunst je verbaast, ontroert, gelukkig maakt, verrast en betaalbaar is.

Doelstelling KuBra-Art

KuBra is een stichting, waar ruim 130 Brabantse kunstenaars bij aangesloten zijn. De doelstelling van de Stichting is haar leden podia te bieden in Brabant en België.

KuBra is een podiummakelaar en organiseert exposities op verschillende exclusieve locaties. De leden kunnen zich hiervoor inschrijven en zich onder optimale voorwaarden  presenteren aan het publiek. Naast het netwerkaspect zal deelname aan exposities de bekendheid van de kunstenaar vergroten en CV lijst aanvullen waardoor zij zich beter kunnen profileren in de kunstwereld.

Onder het motto: “houdt de kunst levendig!” ontmoeten KuBra-Art en Galerie De Ruimte jou graag aan de Molenstraat 2!

Groet van Wilma (Stichting KuBra) en Sigrid (Galerie De Ruimte)

• Galerie De Ruimte / KuBra-Art
  • Molenstraat 2