GALERIE KUBRA DEN BOSCH

Door de eigen galerie biedt KuBra direct een podium aan haar leden. Hier draait alles om de kunstenaars. Zij exposeren, zij bemensen de exposities en er wordt door de kunstenaars ingericht, geselecteerd en gecommuniceerd over de kunst. Er zijn wisselende exposities, steeds voor periodes van zes weken, waar iedere keer weer een afwisselend en verrassend deel van KuBra zich zal presenteren aan ‘s-Hertogenbosch, Brabant en ver daarbuiten. In de weekenden wordt u ontvangen door één van onze kunstenaars, vrije toegang.

De galerie van stichting KuBra is gesitueerd in de binnenstad van de provinciehoofdstad ’s-Hertogenbosch. De officiële en feestelijke opening vond plaats op zaterdag 1 juli 2017 onder leiding van Wilma de Turk (bestuurder).

De voetgangerspassage naar parkeergarage De Tolbrug is gevuld met kunstenaars en ambachtslieden!

De tijdelijke expositieruimte aan het Burgemeester Loeffplein, onderdeel van winkelcentrum De Arena, gelegen in de passage van parkeergarage Tolbrug, is mede mogelijk gemaakt door VOLOP Den Bosch, BNP, Gaphh Leegstandsbeheer en de eigenaar Aberdeen.

Door de samenwerking van deze partijen en individuen houden we de Kunst in Brabant en ‘s-Hertogenbosch levend en toegankelijk voor iedereen!

• Bezoekadres:
  • Burgemeester Loeffplein 64
  • 5211RX ‘s-Hertogenbosch

Vindbaarheid

• De Galerie is gelegen in de passage van parkeergarage Tolbrug.
  • Vanuit het plein (t.o. ANWB) voetgangerspassage parkeergarage Tolbrug, laatste pand links.
  • Vanuit de parkeergarage, onderaan de trap, eerste pand rechts in de passage.