Expositie 'Kunst uit Brabant'

KuBra-Art presenteert: ‘Kunst uit Brabant’
Steenfabriek te Gilze van 5 t/m 13 november 2022
Voor het elfde jaar keren 9 Brabantse Kunstenaars terug in de Steenfabriek te Gilze

Op zaterdag 5 november om 12.00 uur start de expositie KuBra-Art presenteert: ‘Kunst uit Brabant’.
Deze spectaculaire groepsexpositie met 9 Brabantse Kunstenaars, wordt in de weekenden van 5 t/m 13 november 2022 van 12 tot 17 uur feestelijk gevierd, waarbij kunstenaars aanwezig zijn.
De vernissage is op zaterdag 5 november om 14.00 uur waarbij de kunstenaars, onder het genot van een hapje en een drankje, worden voorgesteld.
Meer info: www.stichtingkubra.nl

‘Kunst uit Brabant’ is een gevarieerde expositie met sculpturen van glas, brons, keramiek en mixed media, installaties, abstracte en realistische schilderijen in olieverf en acryl, kleurpotloodtekeningen en airbrush-schilderijen.
Door het gebruik van deze verschillende materialen in combinatie met de persoonlijke stijlen van de kunstenaars wordt een gevarieerd beeld neergezet van wat de Brabantse kunstenaar te bieden heeft en maakt dat bezichtiging van deze expositie meer dan de moeite waard is.

Een groepsexpositie met 9 kunstenaars met kunst die tot de verbeelding spreekt! Zij zijn aangesloten bij de Brabantse stichting KuBra.

Het kunstenaarscollectief KuBra (Kunstenaars uit Brabant) kent ruim 140 deelnemers die allemaal werken en wonen in Brabant (NL). De kunstenaars hebben o.a. als doel om hun werk gezamenlijk te exposeren in verschillende samenstellingen, op diverse locaties in Nederland en België en in de eigen galerie in Rosmalen (gem. ’s-Hertogenbosch).

Steenfabriek, Steenfabriek 7, 5126PB Gilze. Expositie loopt van loopt van 5 t/m 13 november 2022 en is geopend op zaterdag en zondag van 12.00 tot 17.00 uur. Tijdens de openingstijden wordt u met een drankje ontvangen door de kunstenaars. Vernissage zaterdag 5 november om 14.00 uur. Vrije toegang en vrij parkeren. U bent van harte welkom.

Openingstijden:
5 t/m 13 november 2022
za + zo van 12 tot 17 uur
Vernissage zaterdag 5 november 14 uur

Locatie:
Steenfabriek Gilze
Steenfabriek 7
5126 PB Gilze
(Vrij parkeren)

Kunstenaars:

Marlene van Alphen (Etten-Leur)
Adrianus de Bie (’s-Hertogenbosch)