Kunstmarkt ´Klein Montmartre´ in Rosmalen

Zondag 11 juni 2023

De grootste van Brabant!

!!! Schrijf je nu alvast in !!!

Je waant je op zondag 11 juni van 12 tot 17 uur in Franse sferen, een klein Montmartre!  In 2023 gaan we extra uitpakken en toveren het centrum om tot de karakteristieke Parijse kunstenaarsbuurt, met gezellige terrasjes, Franse chansons door o.a. muziekvereniging St. Cecilia, demonstraties en er is een jongerenprogramma!

Vanaf 2023 zal iedere 2e zondag van juni de Kunstmarkt-Rosmalen worden gehouden!

Kraam: 4 x 1 meter

Kraamhuur
KuBra-leden: € 40,= incl. btw
Niet-leden: € 50,= incl. btw
Verdere bijzonderheden volgen

INSCHRIJFFORMULIER KUNSTMARKT ROSMALEN 2023

Je waant je op zondag 11 juni van 12 tot 17 uur in Franse sferen, een klein Montmartre! In 2023 gaan we extra uitpakken en toveren het centrum om tot de karakteristieke Parijse kunstenaarsbuurt, met gezellige terrasjes, muziek, demonstraties en er is een jongerenprogramma! Het is een kwalitatief hoogwaardige kunstmarkt met marktkramen met meer dan 100 deelnemende kunstenaars die demonstraties geven en waar veel verschillende kunstvormen worden vertoond en verkocht. Deelname is definitief na officiële bevestiging vanuit KuBra-Art Rosmalen.

Verkennen

Voeg een foto van je werk toe voor promotie Maximale grootte 1MB

Een moment geduld aub.

Kunstmarkt ‘Klein Montmartre’
Start KuBra-Art – Achter de Driesprong 9 – 5241TK Rosmalen
In gehele centrum Rosmalen
11 juni 2023 van 12 tot 17 uur

De Kunstmarkt is vrij te bezoeken en er is ruime gratis parkeergelegenheid.