Datum:

Overzichtstentoonstelling

Algemeen:

• – U schrijft zich in voor 4 weekenden
    – Openingsdagen/tijden: van vrijdag 6 t/m zondag 28 augustus 2022,  vrijdag/zaterdag en koopzondag van 12.00-17.00 uur
    – Gelegen in het centrum van Bergen op Zoom
    – Suppoosten door kunstenaars volgens rooster
    – Voorzieningen: keuken met apparatuur
    – Aanwezig: ophangsystemen/verlichting
  • –  sokkels zelf meebrengen
    – Standaard horecazaken zijn voor kosten KuBra, incl. muziek, hapjes/drankjes vernissage
    – Groepsexpositie met ca. 30 kunstenaars.(afhankelijk van 2 en 3-d werk )
  • –  Beschikbare muurruimte per kunstenaar: 4m2 (graag werken kleiner dan 100×100 cm, groter in overleg).
  • –  Voor staand werk geldt: ca. 4/5 staande sculpturen (afhankelijk van de afmeting)

Kosten:

Totale eigen bijdrage: € 27.50 per exposant – Commissie: 20% – Werken zijn beperkt verzekerd tegen makerskosten >250 euro, schade aangebracht door deelnemer van stichting KuBra (o.a. bij inrichten)

Aanmelden of informatie:

mail naar stichtingkubra@gmail.com na aanmelding verder contact met Hetty van Gool exposities@stichtingkubra.nl

Bovenstaande is onder voorbehoud.