Expositie 'ZOMERSALON '21'

P E R S B E R I C H T

Zinderende zomerexpositie van KuBra-Art Rosmalen: Zomersalon ’21

ALLE WERKEN UIT DE EXPOSITIE ‘ZOMERSALON ’21’ DIGITAAL BEKIJKEN? klik hier……..

Ondanks, of juist dankzij de corona perikelen, hebben onze kunstenaars weer veel nieuwe kunst gemaakt in de afgelopen periode. Onze galerie is dan ook dynamischer dan ooit!

Feestelijke opening
Op zaterdag 10 en zondag 11 juli pakken 22 Brabantse kunstenaars helemaal uit tijdens de feestelijke opening van de grote overzichtstentoonstelling Zomersalon ’21.

Veelzijdige en spannende werken zijn te bezichtigen in de KuBra-Art galerie, maar ook in de diverse etalages in het centrum van Rosmalen.

Op beide dagen – van 14 tot 16 uur – wordt de Zomersalon ’21 feestelijk geopend.
Iedereen is van harte welkom om onder genot van een drankje en muziek de expositie te bezoeken.

Op zaterdag wordt er buiten ‘live’ portret geschilderd!

Zinderende Zomerexpositie

De Zomersalon ’21 zit boordevol diversiteit. Zo zijn er realistische schilderijen en compositietekeningen van een kunstenaarsfamilie uit Syrië. Er zijn zomerse taferelen in olieverf en acryl, danseressen op doek, kunstwerken van leer en olieverf, strak grafisch werk en realistische stillevens in olieverf op paneel. Ook zijn er indrukwekkende zeefdrukken, abstracte en gelaagde werken op katoen en aquarellen.

Daarnaast zijn uiteenlopende sculpturen in verschillende stijlen van brons, neolith, kunsthars, aardewerk, keramiek en steen.

Kortom; een interessant en gevarieerd mix van stijlen en materialen. Mis het niet en kom tijdens openingstijden naar de galerie en bekijk ook de werken in de Rosmalens etalages. Of bezoek onze (virtuele) galerie op www.stichtingkubra.nl.

De expositie loopt t/m 29 augustus 2021 en is vrij toegankelijk.

KuBra-Art Galerie
Achter de Driesprong 9,
5241TK Rosmalen.
Vrije toegang. Parkeren is gratis.
Bezoeken op afspraak kan uiteraard ook, neem daarvoor contact met ons op.

Reguliere openingstijden:
Woensdag t/m zaterdag van 13:00 tot 17:00 uur
Zondag van 13:00 uur tot 16:00 uur.

_________________________________________________________________________________

KuBra-Art Galerie organiseert iedere zes weken een andere expositie waarbij steeds wisselende kunstenaars met vernieuwende en diverse kunstwerken bijdragen aan de dynamische collectie van de galerie.

Contactpersoon:
Wilma de Turck
Directeur stichting KuBra
stichtingkubra@gmail.com

Woensdag t/m zaterdag van 13:00 tot 17:00 uur
Zondag van 13:00 uur tot 16:00 uur of op afspraak

Exposanten: (klik op de kunstenaar voor meer info)

Ali en Rami Khalil en Elena Kukuy (Heeswijk-Dinther)
Wil van Gemert (Vught)
Tineke Holm (Haaren)
Frank Keiren (Nuenen)
Annelies Schooneman (Son en Breugel)