Expositie Passie voor Kleur

ALLE WERKEN UIT DE EXPOSITIE ‘PASSIE VOOR KLEUR’ DIGITAAL BEKIJKEN? klik hier……..

P E R S B E R I C H T

In deze onzekere tijd en ondanks de corona-maatregelen blijven de kunstenaars van KuBra-Art op verantwoorde wijze zichtbaar.
Op 17 april start de nieuwe kleurrijke expositie ‘Passie voor Kleur’ in de KuBra-Art galerie Achter de Driesprong 9, in diverse etalages in het centrum van Rosmalen én digitaal.
De expositie loopt van 17 april t/m 23 mei 2021.
De deuren van de galerie zijn onder voorwaarden open, de voor dat moment geldende RIVM maatregelen respecterende. Actuele openingstijden en maatregelen zie www.stichtingkubra.nl .
Op de zondagen staat één van de kunstenaars u graag persoonlijk te woord!

Tijdens deze expositie geven 5 Brabantse kunstenaars een verrassend en divers beeld van de kwaliteit van KuBra-Art als culturele organisatie, aangepast aan deze tijd.
Verrassend door het materiaalgebruik en de diverse stijlen, maar toch een eenheid door de gemene deler; kleur.
Er worden keramische vazen en objecten van keramiek met verrassende materialen getoond, olieverf- en acrylschilderijen en collages. De stijlen variëren van abstracte kunst tot magisch realisme.
De wand met miniatuurkunst ‘Wall of small Art’ is onderdeel van de expositie.

Met de Brabantse kunstenaars:
Hetty van Gool (Vinkel), Carla van der Heiden (Veldhoven), Frank Keiren (Nuenen), Arma van Rijsbergen (Tilburg) en Leny de Vos-van Erp (Empel).

Mede door het enthousiasme van de kunstenaars, de inwoners, het centrum management van Rosmalen en de pandeigenaar heeft stichting KuBra weer haar eigen thuishonk, de KuBra-Art Galerie met een kleine galerie-winkel. Het mooie pand ligt op een A1-locatie, Achter de Driesprong 9 in het centrum van Rosmalen.
Door de eigen, vrij toegankelijke galerie biedt KuBra direct een podium aan haar leden. Hier draait alles om de kunstenaars. Zij exposeren, bemensen de exposities, richten in, selecteren, geven demonstraties en workshops en communiceren over de kunst samen met kunstliefhebbers.

Er zijn wisselende exposities, steeds voor periodes van zes weken, waar iedere keer verschillende kunstenaars hun verrassende, afwisselende en verfrissende kunst presenteren aan Rosmalen, ‘s-Hertogenbosch, Brabant en ver daarbuiten

KuBra-Art Galerie, Achter de Driesprong 9, 5241TK Rosmalen. De expositie start op 17 april en loopt t/m 23 mei 2021. De galerie is geopend van woensdag /m zondag van 13 tot 16 uur en op afspraak.
Actuele openingstijden zie website. Vrije toegang en vrij parkeren met parkeerkaart. www.stichtingkubra.nl.

Contactpersoon:
Wilma de Turck