Expositie Diversiteit in Stijl en Techniek

DE EXPOSITIE IS AFGELAST, i.v.m. de verscherpte RIVM- maatregelen…..

KuBra-Art presenteert: ‘Diversiteit in stijl en techniek’

Steenfabriek te Gilze van 7 t/m 15 november 2020

Voor het tiende jaar keren deze keer 10 Brabantse Kunstenaars terug in de Steenfabriek te Gilze.

Op zaterdag 7 november om 12.00 uur start de expositie KuBra-Art presenteert: ‘Diversiteit in stijl en techniek’.

Geen gewone opening, maar corona-proof: de opening wordt in de weekenden van 7 t/m 15 november 2020 feestelijk gevierd met een hapje en een drankje, waarbij kunstenaars aanwezig zijn. De dan geldende RIVM maatregelen respecterende.Meer info: www.stichtingkubra.nl

‘Diversiteit in stijl en techniek’ is een gevarieerde expositie met scrap-metal, digitale kunst, sculpturen van staal, brons, mixed media, hout en porselein, vrolijke olieverf- en acrylschilderijen naar de natuur en impressionistische schilderijen in hars en olie.

Door het gebruik van deze verschillende materialen in combinatie met de persoonlijke stijlen van de kunstenaars wordt een gevarieerd beeld neergezet en maakt dat bezichtiging van deze expositie meer dan de moeite waard is.

Een groepsexpositie met 10 kunstenaars met kunst die tot de verbeelding spreekt! Zij zijn aangesloten bij de Brabantse stichting KuBra; Paul van Amelsvoort (Den Dungen), Hanneke Bollen (Tilburg), Liesbeth de Waal (Bergen op Zoom), Pierre van Dijk (Empel), Anne-Marie Hofhuis (’s-Hertogenbosch), Renée Middelkoop (Oosterhout), Rien van Osch (Den Dungen), Anjo Hagen (Vught), Jeannette van Strien (’s-Hertogenbosch) en Anja van Schijdel(Zaltbommel).

Het kunstenaarscollectief KuBra (Kunstenaars uit Brabant) kent ruim 140 deelnemers die allemaal werken en wonen in Brabant (NL). De kunstenaars hebben o.a. als doel om hun werk gezamenlijk te exposeren in verschillende samenstellingen, op diverse locaties in Nederland en België en in de eigen galerie in Rosmalen (gem. ’s-Hertogenbosch)

Steenfabriek, Steenfabriek 7, 5126PB Gilze. Expositie loopt van loopt van 7 t/m 15 november 2020 en is geopend op zaterdag en zondag van 12.00 tot 17.00 uur. Tijdens de openingstijden wordt u met een hapje en drankje ontvangen door de kunstenaars. Vrije toegang. U bent van harte welkom.

7 t/m 15 november 2020

zaterdag en zondag van 12 tot 17 uur