Hartelijk dank voor uw steun!

Om iedereen de mogelijkheid te geven om hun waardering voor stichting KuBra te tonen is het mogelijk om een eenmalige gift te doen.

Vanaf € 5 per maand is het mogelijk om donateur te zijn van stichting KuBra.

• U ontvangt de maandelijkse nieuwsbrief met nieuws over tentoonstellingen, ontwikkelingen, open calls en andere activiteiten op het gebied van de Brabantse beeldende Kunst.
  • U ontvangt uitnodigingen voor exposities en evenementen georganiseerd door stichting KuBra.
  • Donaties boven € 50 per jaar, zie bovenstaand en indien gewenst, wordt u ook vermeld op de website www.stichtingkubra.nl en u ontvangt uitnodigingen  voor speciale bijeenkomsten, zoals de zomer- en nieuwjaarsborrel
  • Donaties boven € 100 per jaar, zie bovenstaand en uw link wordt geplaatst en ontvangt 10% korting op aankoop van een kunstwerk via de site www.Brabantkunst.com of tijdens een expositie in de eigen galerie KuBra-Art.
  • Donaties boven € 250 per jaar, zie bovenstaand en u wordt meegenomen in andere reclame-uitingen (dit alles in overleg).

De donaties aan stichting KuBra zijn aftrekbaar. De ANBI-gegevens vindt u op de website van onze stichting.

Meer info ga naar de belastingdienst………

Particulieren mogen in de aangifte inkomstenbelasting 1,25 keer het bedrag van de gift aftrekken. Ondernemingen die onder de vennootschapsbelasting vallen, mogen 1,5 keer het bedrag van de gift aftrekken in de aangifte vennootschapsbelasting.

Graag het onderstaande formulier invullen.

De maandelijkse gift kan rechtstreeks worden overgemaakt op NL79 RABO 3662 8971 13  t.n.v. stichting KuBra o.v.v. ‘Gift’.

Aanmeldingsformulier maandelijkse gift stichting KuBra.
    Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen stichtingkubra@gmail.com, tel. 06-38895119 (Wilma de Turck)

Man / vrouw * ManVrouw

Volledige naam (verplicht)

bedrijf *