Expositie Tekens in de Tijd - Extra Tijd

Galerie KuBra-Art den Bosch presenteert: ‘Tekens in de Tijd – Extra tijd…’
Van 30 mei t/m 16 juni 2019

De expositie Galerie KuBra-Art den Bosch presenteert: ‘Tekens in de Tijd’ wordt verlengd!
‘Extra Tijd…’ loopt tot en met 16 juni 2019.

Tekens in de Tijd; een nieuw tijdperk voor stichting KuBra, een nieuw logo en een nieuwe website, maar ook de beleving van tijd van 3 Brabantse kunstenaars. Het werk van Lodie van Dulken (Schijndel) is een reflectie van deze tijd, Veronique Rademaker (Eindhoven) gaat een gesprek in tijd en ruimte aan, benaderd vanuit heel verschillende materialen en technieken. Lidwien van Noorden(’s-Hertogenbosch) laat zich inspireren door Wereldse en actuele thema’s, herinneringen en persoonlijke mijmeringen, niet vormgegeven middels de zichtbare werkelijkheid in woord of beeld, maar in ervaringen en gedachten, haar tekens in de tijd…..

De bezoekers weten steeds vaker de weg te vinden naar de voetgangerspassage van parkeergarage De Tolbrug, waar kunst steeds meer toegankelijk is voor het publiek, zeker nu KuBra ook invulling geeft aan de leegstaande etalages in de voetgangerspassage, waar iedere 6 weken nieuwe kunstwerken te bewonderen zijn.

KuBra-Art, Burgemeester Loeffplein 64, 5211RX in ‘s-Hertogenbosch is geopend van donderdag t/m zondag van 13 tot 17 uur en op afspraak. In de weekenden wordt u ontvangen door één van onze kunstenaars, vrije toegang. U bent van harte welkom!

Door de eigen galerie biedt KuBra-Art direct een podium aan haar leden. Hier draait alles om de kunstenaars. Zij exposeren, zij bemensen de exposities en er wordt door de kunstenaars ingericht, geselecteerd en gecommuniceerd over de kunst.
De tijdelijke expositieruimte aan het Burgemeester Loeffplein, onderdeel van winkelcentrum De Arena, gelegen in de passage van parkeergarage Tolbrug, is mede mogelijk gemaakt door VOLOP Den Bosch, BNP, Gaphh Leegstandsbeheer en de eigenaar Aberdeen.
Door de samenwerking van deze partijen, kunstenaars en ambachtslieden houden we de Kunst in Brabant en ‘s-Hertogenbosch levend en toegankelijk voor iedereen!

30 mei t/m 16 juni 2019

open donderdag t/m zondag van 13 tot 17 uur