P E R S B E R I C H T

Galerie KuBra-Art den Bosch presenteert: ‘Tekens in de Tijd’
Van 6 april t/m 26 mei 2019

Tijdens de vernissage van de nieuwe expositie Galerie KuBra-Art presenteert: ‘Tekens in de Tijd’ op zaterdag 6 april om 15.00 uur, wordt het nieuwe logo en de nieuwe website van stichting KuBra gepresenteerd.
De Nachtdichter van Tilburg, Daan Taks, een voordrachtskunstenaar bij uitstek, zal op zijn eigen aforisme-achtige wijze deze expositie inleiden. De expositie loopt van 6 april t/m 26 mei 2019.

Tekens in de Tijd; een nieuw tijdperk voor stichting KuBra, maar ook de beleving van tijd van 4 Brabantse kunstenaars. Het werk van Lodie van Dulken (Schijndel) is een reflectie van deze tijd, Veronique Rademaker (Eindhoven) gaat een gesprek in tijd en ruimte aan, benaderd vanuit heel verschillende materialen en technieken. De abstracte werken met elementaire en krachtige vormen van Katherina Hunink (‘s-Hertogenbosch) zijn tijdloos en verbeelden haar eigen belevingswereld. Lidwien van Noorden laat zich inspireren door Wereldse en actuele thema’s, herinneringen en persoonlijke mijmeringen, niet vormgegeven middels de zichtbare werkelijkheid in woord of beeld, maar in ervaringen en gedachten, haar tekens in de tijd…..

De bezoekers weten steeds vaker de weg te vinden naar de voetgangerspassage van parkeergarage De Tolbrug, waar kunst steeds meer toegankelijk is voor het publiek, zeker nu KuBra ook invulling geeft aan de leegstaande etalages in de voetgangerspassage, waar iedere 6 weken nieuwe kunstwerken te bewonderen zijn.

Iedere acht weken presenteert zich een afwisselend en verrassend deel van KuBra aan ‘s-Hertogenbosch, Brabant en ver daarbuiten. KuBra-Art, Burgemeester Loeffplein 64, 5211RX in ‘s-Hertogenbosch is geopend van donderdag t/m zondag van 13 tot 17 uur en op afspraak. In de weekenden wordt u ontvangen door één van onze kunstenaars, vrije toegang. U bent van harte welkom!

.”

6 april t/m 26 mei 2019
Vernissage: zaterdag 6 april 15.00 uur
Openingstijden:
donderdag t/m zondag van 13 tot 17 uur.