KuBra presenteert: ‘In Harmonie’ Vernissage 31 maart 14.30 uur
6 Brabantse Kunstenaars te gast bij SHE-Art Gallery Nuenen

In SHE-Art Gallery, gelegen aan De Huufkes 34 in het kunstdorp Nuenen, gaat op 31 maart de nieuwe expositie ‘KuBra presenteert: In Harmonie’ van start met om 14.30 uur de feestelijke vernissage met een optreden van singer-songwriter Robert Munning en de aanwezigheid van alle kunstenaars. In de sfeervolle, inspirerende galerie exposeren van 31 maart t/m 21 april 2019, naast de vaste kunstenaars, 6 kunstenaars aangesloten bij stichting KuBra ‘Kunstenaars uit Brabant’.

Tijdens de expositie ‘In Harmonie’ tonen de kunstenaars hun ziel, hun kwetsbaarheid en de harmonie die daaruit ontstaat. Blijdschap, weemoed, positiviteit, reflectie, schoonheid, kracht, stilte, spanning en meer, uitgedrukt in beelden en kleuren die je uitnodigen uitdagingen aan te gaan en de wereld een stukje mooier te maken.

In vogelvlucht: Marijke van Seters (olieverfschilderijen, natuur met spannende ruimtewerking), Mirjam Hopman (bronzen sculpturen, de klassieke schoonheid van de mens), Robert Munning (realistische olieverfschilderijen, met de mens centraal in al haar aspecten), Theo van Dam (bronzen en kunststof sculpturen, met een spanning waarin ronde en meanderende onderdelen afwisselend en elegant overgaan in strakke contouren), Denis Young (unieke, experimentele combinaties van zeefdruk en schilderen op speciaal bewerkt aluminium) en Arma van Rijsbergen (aquarellen, waarneming van de natuur).

De expositie wordt zondag 31 maart om 14.30 uur geopend. Tijdens deze expositie is SHE-Art Gallery, De Huufkes 34, 5674TM Nuenen, geopend op woensdag, vrijdag en zondag van 31 maart t/m 21 april 2019. Openingstijden: woensdag 13 tot 17 uur, vrijdag van 13 tot 20 uur en zondag van 13.00 tot 17.00 uur. De toegang is vrij. Op de zondagen zijn twee kunstenaars aanwezig om te vertellen over hun werk. www.sheartgallery.com

Stichting KuBra
Het kunstenaars collectief KuBra (Kunstenaars uit Brabant) kent ruim 135 deelnemers die allemaal werken en wonen in Brabant (NL). De kunstenaars hebben onder andere als doel om hun werk gezamenlijk te exposeren in verschillende samenstellingen, op diverse locaties in Nederland en België.

Locatie:
SHE-Art Gallery, De Huufkes 34, 5674TM Nuenen
Sheila Haasnoot
She@sheartgallery.com
www.sheartgallery.com
Vernissage: zondag 31 maart 14.30 uur
Openingstijden: 31 maart t/m 21 april 2019

Stichting KuBra:
Website: www.stichtingkubra.nl / www.brabantsekunstenaars.exto.nl
E-mail: info@stichtingkubra.nl
Secretariaat wilma@stichtingkubra.nl
Telefoon 06-38895119 (Wilma de Turck)