KuBra presenteert: ‘Kunstzinnige Verhalen’ in de Steenfabriek te Gilze

Expositie van Stichting KuBra (Kunstenaars Uit Brabant)

Op zaterdag 28 oktober om 14.00 uur vindt de opening plaats van de expositie KuBra presenteert: ‘Kunstzinnige Verhalen’ , een feestelijke middag met diverse activiteiten. Voor het zevende jaar keren deze keer 12 Brabantse Kunstenaars terug in de Steenfabriek te Gilze. De expositie loopt van 28 oktober t/m 5 november 2017.

‘Kunstzinnige verhalen’ is een gevarieerde expositie met keramische en bronzen sculpturen, glaswerken, sieraden, schilderijen en houtsnedes. De mens, de natuur en cultuur zijn overkoepelende thema’s.

Door gebruikmaking van een grote diversiteit aan materialen, in combinatie met de persoonlijke stijl van de kunstenaars zorgen voor een gevarieerd beeld en maakt dat bezichtiging van deze expositie meer dan de moeite waard is.

Een verhalende groepsexpositie met 12 eigenzinnige kunstenaars die zijn aangesloten bij de Brabantse stichting KuBra; Emerentia van Vroenhoven(Breda), Bets van Boxel(Waspik), Marion van Bergen(Zundert), Anjo Brohm(’s-Hertogenbosch), An Brzoskowski(Bakel), Marijke van Seters(Eindhoven), Marlene van Alphen(Etten-Leur), Jeanette van Dun(Vught), Tineke Holm(Haaren), Annette Schwartzmans(Tilburg), Simone Grootveld(Breda) en Mirjam Hopman(Drunen).

Het kunstenaarscollectief KuBra (Kunstenaars uit Brabant) kent ruim 130 leden die allemaal werken en wonen in Brabant (NL). De kunstenaars hebben o.a. als doel om hun werk gezamenlijk te exposeren in verschillende samenstellingen, op diverse locaties in Nederland en België.

Steenfabriek, Steenfabriek 7, 5126PB Gilze. Expositie loopt van loopt van 28 oktober t/m 5 november 2017en is geopend op zaterdag en zondag van 12.00 tot 17.00 uur. Tijdens de openingstijden wordt u ontvangen door de kunstenaars. Toegang gratis. U bent van harte welkom.