Expositie KuBra presenteert: ‘Van diepe grond en stil verlangen’ van 22 juli t/m 20 augustus 2017- Galerie de Ruimte – Geldrop

Op zondag 23 juli om 15.00 uur vindt in galerie De Ruimte in Geldrop de feestelijke vernissage plaats van de expositie KuBra presenteert: ‘Van diepe grond en stil verlangen’. Een krachtige groepsexpositie door eigenzinnige Brabantse Kunstenaars die zijn aangesloten bij stichting KuBra. De expositie loopt van 22 juli t/m 20 augustus 2017.

Het kunstenaars collectief KuBra (Kunstenaars uit Brabant) kent ruim 125 leden die allemaal werken en wonen in Brabant (NL). De kunstenaars hebben als doel om hun werk gezamenlijk te exposeren in verschillende samenstellingen, op diverse locaties in Nederland en België.

Negen Brabantse kunstenaars tonen hun ziel, hun kwetsbaarheid en de harmonie die daaruit ontstaat. Blijdschap, weemoed, positiviteit, reflectie, schoonheid, kracht, stilte en meer, uitgedrukt in beelden en kleuren die je uitnodigen uitdagingen aan te gaan en de wereld mooier te maken.

Thea Bijl(Steensel), Conny Lemke(Nuenen), Lilian Steenhuisen(Rosmalen),  Kitty Tijbosch(Lieshout), Kim Verhoef(’s-Hertogenbosch), José Smits(Best), Mabel Mulder(Best), Antoinette Cremers(Roosendaal) en curator  Clem Stroeken(Eindhoven) vormen samen de tentoonstelling ‘Van diepe grond en stil verlangen’.

Galerie De Ruimte, Molenstraat 2, 5664 HV Geldrop. Expositie loopt van 22 juli t/m 20 augustus 2017 en is te bezoeken op vrijdag en zaterdag van 14.00 tot 17.00 uur en op zondag van 13.00 tot 17.00 uur. Tijdens de openingstijden wordt u ontvangen door enkele kunstenaars. Toegang gratis.

• Galerie de Ruimte
  • Molenstraat 2
  • 5664 HV Geldrop
  • www.deruimtekunst.nl