poster-kleurrijk-in-verscheidenheid

5 t/m 13 november 2016

Steenfabriek –  Steenfabriek 7- 5126 PB Gilze

Hapje – Drankje – Toegang gratis

De expositie KuBra presenteert: ‘Kleurrijk in Verscheidenheid’ in de Steenfabriek te Gilze wordt op zaterdagmiddag 5 november om 14.00 uur feestelijk geopend. Stichting KuBra keert jaarlijks terug in de Steenfabriek. Nu met een kleurrijke expositie met zeer diverse kleurrijk werk van 9 Brabantse kunstenaars. Verschillende disciplines, veel kleur, maar samen een eenheid. Op 5 november stellen de volgende kunstenaars zich aan u voor: Leny de Vos-Van Erp, Leny Verschuuren, Bets van Boxel, Marlies Heere, Marianne Querido, Carla van Gisbergen, Ellen Voets, Franca Schuurmans en curator Mariette van der Meer.

Steenfabriek

Steenfabriek 7

5126 PB Gilze

Openingsdagen en tijden:  5 t/m 13 november, zaterdag en zondag geopend. 12.00 tot 17.00 uur

Toegang gratis

Met hartelijke kunstgroet,

namens het Bestuur Stichting KuBra

Wilma de Turck 06-38895119

info@stichtingkubra.nl

www.stichtingkubra.nl
Copyright © 2016 Stichting KuBra, All rights reserved.

Our mailing address is: info@stichtingkubra.nl