Stichting KuBra: etalage-expositie in leegstaande etalages Vughterstraat 130-140

De etalages van het lege winkelpand aan de Vughtstraat 130-140 in ’s-Hertogenbosch zijn voorzien van kunstwerken van Brabantse Kunstenaars. Om de 6 weken zullen 6 kunstenaars, aangesloten bij stichting KuBra hun werk tentoonstellen tijdens de doorlopende Etalage-Expositie.

De omliggende winkeliers, de makelaar en de pandeigenaar hebben zeer positief gereageerd op het initiatief en de hoogstaande kwaliteit van deze expositie (i.s.m. Volop Den Bosch). De kunstenaars Lilian Steenhuisen(Rosmalen), Tushi Nicolasen(Sint Anthonis), Marianne van Zeeventer(Veghel), Kitty Tijbosch(Lieshout), Saskia Weerepas(Sint Anthonis) en Gerard van Selst(’s-Hertogenbosch) tonen een selectie uit hun twee- en driedimensionaal werk. Deze werken zijn te zien tot 8 september.

Meer foto’s etalages (Gerard Monté)

Galerie KuBra

Schilderstraat 17a

5211NB ‘s-Hertogenbosch