logo-def-artibosch

BETALING RECHTSTREEKS AAN ARTIBOSCH

Ter bevestiging van jouw deelname aan de Kunstmarkt verzoeken wij je het deelname bedrag ad € 62,50 per kraam binnen 2 weken over te maken op onze bankrekening:

NL44RABO0171995880 t.n.v. Stichting Puloon o.v.v. ArtiBosch2016 én vermelding van de naam die je gebruikt op het Festival/Kunstmarkt.

Wij maken voor ArtiBosch flyers, posters en social-media-banners. Tijdens het festival zullen we een programma-flyer uitbrengen, waar jouw naam en website in worden vermeld met het kraamnummer. De overige communicatie over de Kunstmarkt zal dit jaar via de ArtiBosch website verlopen, waar van iedere kunstenaar een kort profiel wordt geplaatst, mits op tijd aangeleverd.

Graag ontvangen we voor jouw persoonlijk promotie van de Kunstmarkt:

– een tekstje aan van max. 20 woorden (kort dus) waarin je uitlegt wat voor werk je maakt

– een afbeelding die representatief is voor je werk, die we mogen gebruiken in onze communicatie

– het adres van je website en/of (optioneel) een link naar een filmpje

> uiterlijk 7 juli mailen naar info@artibosch.nl

In het kader van het Thema VERLEIDING organiseren we een Kijkdozen project:

Maak een ‘kijkdoos’ met daarin kunst voor ArtiBosch. Zowel de klassieke kleine kijkdoos als wat grotere versies zijn toegestaan. Bezoekers worden verleid rond het horecaterras op de Parade om een kijkje te nemen te nemen in de kijkdozen. De kijkdozen zullen tijdens het festival worden verkocht. Opbrengst wordt verdeeld tussen kunstenaar en organisatie van het festival. Belangrijk is dat hoewel kijkdozen an sich al verleiding in zicht bergen, er ook het thema VERLEIDING in terug komt. Jij bepaalt het bedrag, dat de kijkdoos moet opbrengen en mag er een label met jouw naam en het bedrag aan hangen. Een kwart van het bedrag gaat naar ArtiBosch, driekwart mag je zelf houden.

Jij bepaalt als kunstenaar mede het succes van ArtiBosch!

Het succes van het Kunstenfestival ArtiBosch hangt nauw samen met de energie die jij er als kunstenaar zelf in stopt! Natuurlijk wil je op de Kunstmarkt goed voor de dag komen met jouw werk en liefst ook goed verkopen. Het is dan ook essentieel dat je zelf ook flink promotie maakt voor ArtiBosch Kunstenfestival in jouw netwerk en jouw omgeving. Zodra het Artwork voor het Kunstenfestival ArtiBosch digitaal beschikbaar is, zullen we je dit toesturen, zodat je het ook op jouw website kunt plaatsen, in jouw atelier of galerie kunt verspreiden en via sociale media kunt delen.

LET OP: Deelname aan de ArtiBosch kunstmarkt op zondag 4 september is pas definitief na ontvangst van je betaling.

Eind augustus  ontvang je van ons:

* Het reglement van deelname, ook online te vinden op www.artibosch.nl

* De plattegrond met indeling van de markt en je kraamnummer

* Verdere gegevens over de gang van zaken, o.a. parkeren

Namens Stichting Puloon, de organisatie achter het Kunstenfestival ArtiBosch, wens ik je succes met de voorbereidingen voor een inspirerend en succesvol ArtiBosch 2016.