Op zaterdag 18 juli a.s. om 15.00 uur vindt in kasteel Ravenhof te Stabroek de feestelijke en muzikale opening van de expositie ‘Kleurrijke Zomer’ plaats.

Het kasteel Ravenhof, in het Belgische Stabroek, net over de grens, wordt verrijkt met een kleurrijke tentoonstelling door stichting KuBra, Kunstenaars uit Brabant. Voor het vierde jaar keren de Brabantse Kunstenaars terug en vullen van 18 t/m 28 juli de zalen van dit paleisachtige gebouw met schilderijen en sculpturen onder de titel ‘Kleurrijke Zomer’.  De expositie wordt zaterdag 18 juli 2015 om 15.00 uur feestelijk geopend door de 1ste schepen van Stabroek, mevrouw Liesbeth Verhaert. Gevolgd door een optreden van  de jonge vocalist Dana van Bergen onder begeleiding van gitarist Arthur P. Levyssohn, aangesloten bij Acoustic Energy, een project van jonge talentvolle vocalisten uit Brabant.

8 Brabantse Kunstenaars tonen hun werk: Marlene van Alphen, Leny Verschuuren, Marlies Heere, Els Gladdines, Kees Habraken, Petra Verlooij, Anastazia David en Jan Peter van Opheusden. Toegang gratis!

Adres: Kasteel Ravenhof – Oudbroek 2 – B-2940 Stabroek Opening: zaterdag 18 juli 15.00 uur Openingstijden: 18 tot 28 juli 2015, alle dagen geopend van 12.00 tot 17.00 uur U wordt ontvangen door één van onze kunstenaars. U bent van harte welkom! Entree gratis.

Bereikbaarheid kasteel Ravenhof Stabroek-Putte Let op:  Als je gebruikt maakt van de navigatie, neem dan NIET de afrit Berendrecht, maar STABROEK. Je rijdt door het dorp van Stabroek tot in Putte dan links af tot aan de grens, weer links af tot in het bos. Er staan wegwijzers van kasteel Ravenhof in Putte.

stabroek - plattegrond

Met hartelijke kunstgroet,

het Bestuur Stichting KuBra

info@stichtingkubra.nl

www.stichtingkubra.nl

Copyright © 2015 Stichting KuBra, All rights reserved.

Stichting KuBra – www.stichtingkubra.nl – info@stichtingkubra.nl – tel. 06-38895119

bezoekadres Schilderstraat 17a – 5211 NB ‘s-Hertogenbosch – kvk 52087417