Als je het onverwachte niet verwacht, zal je het ook niet vinden. De Griekse filosoof Heraclitus stelde dit al zo’n 2500 jaar geleden. En hij heeft gelijk. Wanneer je niet openstaat om je te laten verrassen door nieuwe en onverwachte zaken, dan mis je veel. Maar gelukkig is er Stichting KuBra, die u zal helpen! Van 16 t/m 24 november is De Steenfabriek in Gilze toneel voor The Unexpected, een groepstentoonstelling met uiteenlopende kunst. U zult er schilderijen, tekeningen, beelden, keramiek, installaties en collages vinden van Josemieke Segers, Elke Kip, Andre Lieu, Miriam Groenen, Blandine Pette, Thea Bijl, Gwen Conner, Jelmer Wijma, Renée Middelkoop en Saskia van Oversteeg. Laat u dus verrassen door deze tien deelnemende kunstenaars. Door de kwaliteit van hun kunstwerken, door hun fantasie en creativiteit, door hun uitbeeldend en zinnenprikkelend vermogen. Van superrealistische kunst kunt u via emotie in grijstinten bij humoristische kunst belanden, maar net zo goed bij digitale kunst. En misschien nog wel meer, want…. U weet het….. Expect the Unexpected.

De onverwachte expositie “The Unexpected” in de Steenfabriek te Gilze wordt op zaterdagmiddag 16 november om 14.00 uur feestelijk geopend, waarna de aanwezige exposanten u graag langs hun werk zullen leiden. U kunt de expositie bezoeken van 16 november tot en met 24 november 2013. Geopend op zaterdag en zondag van 12.00 tot 17.00 uur. Tijdens de openingstijden zijn steeds enkele exposerende kunstenaars aanwezig. U vindt de Steenfabriek aan de Steenfabriek 7, 5126PB te Gilze.

Artikel Stem expo The Unexpected

Poster-Steenfabriek-nov-2013