Stichting KuBra, hét kunstenaarscollectief uit Brabant, is terug in kasteel Ravenhof te Stabroek, het prachtige kasteel, gelegen in het Moretusbos en presenteert in samenwerking met I.K.I.M. vzw, achttien van haar kunstenaars. Een verrassende hedendaagse tentoonstelling met klassieke en moderne schilderkunst, beeldhouwwerken, bronzen, keramische beelden en popart. Met werken van Robert Doesburg(Babyloniënbroek), Peer van Gennep(Eindhoven), Maykel Schoonus(Tilburg), Henny Adank(Breda), Marina Cleiren(Putte), Wil van Gemert(Vught), Jeanne Buijtels(Best), Mieke de Rooij (’s-Gravenmoer), Gilles de Rooij(Veghel), Antonia de Ridder (Oosterhout), Carla Bogaard(Rosmalen), Sandra Schuurmans (’s-Hertogenbosch), Petra Verlooy(Etten-Leur), Maaike Snellen(Bergen op Zoom), Renée Middelkoop(Oosterhout), Jacqueline Braat(Breda), Annelies Blaam(Veldhoven) en Emerentia van Vroenhoven(Best). Zaterdag 2 maart om 15.00 uur wordt onder het genot van een hapje en een drankje de expositie feestelijk geopend door de nieuwe Burgemeester van Stabroek, de heer Rik Frans, waarna de aanwezige kunstenaars u graag langs hun werk zullen leiden. U kunt de expositie bezoeken van 2 tot en met 12 maart 2013, alle dagen geopend van 12.00 uur tot 17.00 uur. Tijdens de openingstijden zijn steeds enkele exposerende kunstenaars aanwezig. U vindt Kasteel Ravenhof aan Oud Broek 2, B-2940 Stabroek, België.

Poster Ravenhof maart-01-01