Deelnemende kunstenaars: Rahelica Baile (schilderijen), Angelique Houtzager (schilderijen), Greetje Oldewarris (keramische beelden), Antonia de Ridder (schilderijen), Sandra Schuurmans (schilderijen,) Jan Smits (schilderijen), Clem Stroeken (schilderijen) en Marion Vriens (papieren beelden).
Locatie: Steenfabriek, Steenfabriek 7 (v/h Alphenseweg 19), 5126 PB Gilze
Van 16 t/m 24 juni 2012. Geopend op zaterdag en zondag van 12.00 tot 17.00 uur.

In de Steenfabriek in Gilze organiseert Stichting KuBra wederom een interessante expositie. Anderhalf jaar geleden gestart weet KuBra, hét Brabants kunstenaarscollectief van beeldend kunstenaars wonend en werkend in Brabant, steeds weer te boeien met eigentijdse exposities door hun leden. En die hebben veel te bieden; van abstracte schilderijen, realistische portretten en moderne beeldhouwwerken tot fotografie, digitale kunst, glassierkunst en keramische beelden.
Expo_Steenfabriek_juni-01