“Buiten Beeld” is het thema waarmee Stichting KuBra aan de slag gegaan is en waarvan het resultaat van 14 tot en met 22 april te zien is in Atelier Jeanne in Gewande (den Bosch). Zeven talentvolle kunstenaars, Angelique Houtzager(Veldhoven), Peer van Gennep(Eindhoven), Bea Key(Vught), Marion Vriens (Roosendaal), Roy Rops (Gilze), Jeanne van Iersel (Gewande-den Bosch) en Wilma de Turck (Engelen-den Bosch) zijn geïnspireerd door het dorpje Gewande, gelegen in een landelijke omgeving langs een dijk aan de Maas. Zaterdag 14 april om 11.00 uur opent atelier Jeanne haar deuren en de beeldentuin voor publiek, waar de aanwezige kunstenaars u graag langs hun werk zullen leiden. U kunt de expositie bezoeken van 14 t/m 22 april, alle dagen geopend van 11.00 tot 17.00 uur. Tijdens de openingstijden zijn steeds enkele exposerende kunstenaars aanwezig. Atelier Jeanne, Gewande 15, 5236 BG Gewande – den Bosch
poster