KuBra presenteert: “HEMEL EN AARDE (en alles daar tussenin)”. Stichting KuBra, kunstenaars uit Brabant, keert terug naar De Steenfabriek in Gilze. En hoe! Twaalf talentvolle kunstenaars hebben zich de afgelopen periode gericht op het thema “HEMEL EN AARDE (en alles daar tussenin)”. Het resultaat van de inspanningen is van 10 tot en met 18 december te zien in de sfeervolle locatie die De Steenfabriek in Gilze biedt. De kunstenaars Rahelica Baile, (Roosendaal), Roxanne Swan, (Nuenen), Wil van Gemert (Vught), Peer van Gennep ( Eindhoven), Peter Hendriks (Tilburg), Susan Lambeck (Breda), Cor van Opijnen (Tilburg), Roy Rops(Gilze), Maykel Schoonus (Tilburg), Irma van Tilburg (Schijndel), Wilma de Turck (Engelen/den Bosch) en Petra Verlooy (Etten-Leur) zorgen voor een gevarieerd en professioneel beeld van de stand van zaken in Brabant op artistiek gebied. Zaterdag 10 en 17 december en zondag 11 en 18 december kunt u de expositie bezoeken tussen 12.00 uur en 17.00 uur. Tijdens de openingstijden zijn steeds enkele exposerende kunstenaars aanwezig en zullen er ook demonstraties gegeven worden. U vindt de Steenfabriek aan de Steenfabriek 7(v.h. Alphensebaan 19) te Gilze.
Expo_Hemel_en_aarde_print