Stichting KuBra(kunstenaars uit Brabant) presenteert op 14 augustus de samenwerking van 4 van haar kunstenaars, Wilma de Turck uit Engelen/den Bosch(keramist), Cor van Opijnen uit Tilburg(schilder), Bea Key uit Vught(schilder) en Leonie Maréchal uit Eindhoven (schilder) in Kasteel Nemerlaer.
BKKC, Carole Vos en Floventief presenteren in en om het Kasteel  een totaalprogramma:  “Zomerkriebels, Film, eten, muziek & poëzie KASTEELNEMERLAER” waar, cultuur, natuur, kunst en Brabant elkaar raken. Stichting KuBra is een kunstenaarscollectie van 100 beeldend kunstenaars allen wonend en werkend in Brabant.
Het totaalprogramma begint om 4.30 uur en stichting KuBra is vanaf 12.00 uur aanwezig. U vindt Kasteel Nemerlaer aan de Kasteellaan 2 te Haaren