Piushaven Kunst en Klassiek

VOOR PIUSHAVEN KUNST EN KLASSIEK 2018 STAAN ER NOG GEEN EVENEMENTEN GEPLAND

PIUSHAVEN KUNST EN KLASSIEK 2017

Donderdag 27 april 2017 Koningsdag

Deelnemen aan Piushaven Kunst en Klassiek op donderdag 27 april tijdens Koningsdag in Tilburg?

27 april wordt de drukste dag van het jaar, de Koninklijke familie komt naar Tilburg!

Een klinkend en onderscheidend initiatief van diverse Piushaven ondernemers en bewoners verenigd in de Stichting Piushaven Kunst en Klassiek, Piushaven Levend Podium e.a. in samenwerking met stichting KuBra!

In het kader van Koningsdag wordt dit evenement iets anders van opzet, maar de unieke sfeer van de Piushaven en de uitstraling van het water komen weer geweldig samen met de klanken van bijzondere muziekstijlen, theater en de uitdaging van de kunst.

Een kunstplein geopend van 13 tot 17 uur aan het water met circa 40 kramen en in de ochtend, voorafgaand aan de markt, van 10 tot 11 uur, een oranje-ontbijt voor ca 1200 genodigden verzorgd door de horecaondernemers van de Piushaven voor slechts € 5.00 per persoon. Jij mag je hier ook voor aanmelden!

Op en rondom de 4 podia zijn op het plein diverse muzikale- en theatrale optredens.

Voor deze feestelijke dag mag ik je een kraam van 4×1 mtr. incl. tafel aanbieden tegen kostprijs: € 25.00 incl. btw en 2 consumptiebonnen per persoon en eventueel een stoel. Zelf ophangsystemen en andere aankleding meebrengen. Aan de balken van de kraam is er ook een mogelijkheid werken te hangen.

De algemene voorwaarden en details volgen zodra deze bekend zijn.

Aanmeldingen van niet-KuBra deelnemers worden vooraf geballoteerd.

AANMELDEN

Aanmeldingsformulier deelname Piushaven Kunst&Klassiek 27 april.
    Vul onderstaand alle gegevens in.
    Niet volledig ingevulde formulieren worden niet in behandeling genomen.
    We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Man / vrouw * ManVrouw

Volledige naam (verplicht)